1

Poprvé jsme se dvěma stánky na LogiMAT

Abychom se ještě lépe mohli zabývat specifickými přáními zákazníků, jsme v příštím roce poprvé zastoupeni na dvou stáncích na LOGIMAT. Na stánku B39 v hale 10 představujeme nejnovější stupeň vývoje transportního systému bez řidiče (FTS) TORsten: indukční nabíjení pro maximální dostupnost a bezpečné tahání přepravních nosičů. Přímo naproti na stánku B43 předvádíme bohatou nabídku samostatných a pojezdových kol, válečků a komponent dopravní techniky. Mezinárodní odborný veletrh pro intralogistická řešení a řízení procesů se koná od 19. do 21. února ve Stuttgartu.

01/22/2020
by Vanessa Dumke

„Obě naše oblasti činnosti intralogistika a komponenty se na LOGIMAT zpravidla setkávají s velkým zájmem. Abychom mu vyhověli, dáváme nyní oběma segmentům vlastní prostor,“ říká náš jednatel Uwe Eschment. V poslední době se pozornost častěji více soustředí na intralogistické systémy. Se samostatným stánkem s nabídkou kol, válečků a komponent dopravní techniky můžeme lépe vyhovět zájmům zákazníků.

Přesto návštěvníci, kteří se zajímají o obě oblasti, nemusí chodit daleko. Naše stánky totiž stojí přímo naproti sobě: V hale 10 na stánku B43 je umístěna prezentace naší činnosti v oblasti komponenty. Dostanete tam odpovědi na otázky ohledně vlastností a oblastí použití. Přímo naproti na stánku B39 představujeme intralogistické scénáře, které se používají u zákazníků. V nich kooperuje několik FTS: TORsten, který byl loni vyznamenán oceněním IFOY Award, a jiný TORsten vybavený válečkovým dopravníkem například převezmou bednu z válečkové dráhy a přepraví ji přes ukázkovou trasu.

Modularita a indukční nabíjení

TORsten je koncipovaný modulárně a nechá se bezproblémově rozšířit o další komponenty dopravní techniky, jako jsou válečkové nebo pásové dopravníky. Na zvýšenou spotřebu energie kvůli napájeným nadstavbám TORsten reaguje svým integrovaným indukčním nabíjecím systémem, který umožňuje nabíjecí cykly během provozu. Tím se zvýší dostupnost systému a umožňuje delší až nepřetržitou dobu provozu.

Kromě toho umožňuje nový bezpečnostní koncept přepravu mnohem těžších nákladů než doposud: Přepravní nosiče, které jsou uloženy na kolech, může táhnout podjezdový FTS, takže se nemusí zvedat celá hmotnost přepravního nosiče. V minulosti tvořila kola přepravních nosičů stíny, tedy překážky v bezpečnosti osob. Dnes je díky osvětlení lze překonat.