1 1

Sériová výroba transportního systému bez řidiče

Máme to tady: První kupní smlouva na několik transportních systémů bez řidiče (FTS) typu TORsten byla podepsána. Jedna velká německá automobilka u nás objednala autonomně navigující se transportní vozidla. Spolu s první uzavřenou smlouvou v Bielefeldu nyní začíná sériová výroba transportního systému bez řidiče, který je ovládaný robotickými příkazy. Kromě TORsten máme další nápady, jak může robotika a digitalizace automatizovat logistické procesy. Proto bychom chtěli také zaměstnávat více lidí ve vývoji a výrobě.

01/22/2020
by Vanessa Dumke

„Nám se již podařil přechod na technologickou firmu,“ shrnuje náš CEO Uwe Eschment. Dokladem toho je FTS TORsten. Během pouhých dvou let jsme z ručně ovládaného zdvižného vozíku s ojnicí vyvinuli vysoce technologické transportní vozidlo. Je řízeno robotickými příkazy a umí interagovat s ostatními lidmi i jinými stroji.

Automobilka automatizuje výrobu

Jeden velký německý výrobce automobilů nyní objednal první jednotky TORsten: Automatizuje tak další část trasy materiálového toku ve výrobě. Při plnění svých úkolů všechny transportní systémy bez řidiče spolupracují a autonomně si vyhledávají nejefektivnější trasy halou. Před uvedením do provozu jsme vozidla naprogramovali tak, aby znala své prostředí a úkoly. „Jsme hrdí na to, že se zákazník pro důkladném vyzkoušení různých nabídek rozhodl pro náš produkt,“ říká Eschment.

Další rozvoj automatizace v intralogistice

V Bielefeldu nyní začíná sériová výroba transportních systémů bez řidiče. Ze strany velkých tuzemských i zahraničních firem jsme již zaznamenali velkou poptávku. „Jsme na cestě růstu a TORsten budeme v každém případě nadále stavět u nás,“ oznamuje Eschment. To znamená také, že během krátké doby dále rozšíříme výrobu a budeme hledat nové kolegy – zejména programátory C++ a mechatroniky. S nově vytvořenými místy bychom jako technologická firma chtěli také podporovat přitažlivost východovestfálského regionu jako sídla zaměstnavatelů odborných pracovních sil s dobrým vzděláním. „Kdo u nás pracuje, rozhodujícím způsobem přispívá k úspěchu naší firmy a k automatizaci v intralogistice. Jsme si jistí, že naše vozidla zaujmou pevné místo ve vnitropodnikovém toku materiálu,“ říká Eschment.

Recent Articles