1 1

Christian Birkholz je u nás již 25 let obchodním zástupcem se zapálením pro věc.

Christian Birkholz u nás letos slaví své stříbrné výročí ve firmě jako oblastní vedoucí prodeje. Od roku 1994 významně přispívá tento 54letý technický referent s titulem z vysoké ekonomické školy svým nasazením k rozvoji naší společnosti. Do své práce je zapálen a je hrdý na to, že pohání náš růst kupředu po tak dlouhou dobu. Se svými inovativními marketingovými akcemi to dokonce dotáhnul až do zábavného pořadu Knoff-Hoff-Show na ZDF a zvýšil tak povědomí o značce TORWEGGE.

01/22/2020
by Vanessa Dumke

„Jsme rádi, že v našich řadách máme tak angažovaného kolegu a děkujeme mu za jeho neúnavné nasazení,“ říká náš jednatel Uwe Eschment. „Se svými kreativními nápady rozhodujícím způsobem přispěl k tomu, že naše samostatná a pojezdová kola a dopravní technika jsou dnes široce známé a používají se v nespočtu branží v Německu a Evropě.

Elán, se kterým Birkholz každý den chodí do práce již 25 let, je pro něj charakteristický a kvůli němu je oblíbený ve stejné míře u zákazníků i kolegů. Že nemá o nápady nouzi, dokázal tento obchodní zástupce tělem i duší při marketingových akcích, což mu spolu s jeho týmem zajistilo vystoupení v televizním pořadui ZDF Knoff-Hoff-Show. Birkholz byl také spoluiniciátorem takových PR akcí jako v roce 1995 s budoucím ministrem Jürgenem Rüttgersem.

U nás Birkholz začínal jako obchodní zástupce 1. ledna 1994, když mu bylo 29 let. Tenkrát měl ukončené duální vzdělání jako technický ekonom a právě navštěvoval večerní studium vysoké školy „Podnikový ekonom – obchod a marketing“. Fundované znalosti hnací a dopravní techniky získal během svého duálního ekonomického studia. Navíc se během své měsíční stáže v našem skladu seznámil s našimi výrobky.

Kromě Birkholze jsme tenkrát zaměstnávali dva další obchodní zástupce. Dnes ho po celém Německu obklopuje celoplošná síť kolegů, kteří se starají o zákazníky a zájemce v tuzemsku i sousedících evropských zemích. Obrat se v jeho prodejní oblasti zvýšil z milionu na pět milionů euro. K této dynamice Birkholz přispíval, přispívá a bude přispívat rozhodující měrou. „Moje práce mě opravdu baví. A to v neposlední řadě díky celému týmu z TORWEGGE,“ říká Birkholz. „Hodně jsme toho dokázali a zvýšili známost této značky. Některé produkty, které byly v roce 1994 ještě ve vývoji, nyní patří k nejlépe prodávaným výrobkům. Jsem zvědavý na to, co přinese budoucnost.“

Recent Articles