1

Důvěra díky intenzivnímu poradenství obchodních zástupců

Při pravidelných návštěvách a v osobních rozhovorech s potenciálními novými obchodními partnery naši poradci poskytují své odborné znalosti a zároveň si udělají přesný obrázek o aktuálních výzvách v intralogistice.

01/22/2020
by Vanessa Dumke

Komponenty nebo systémy pro intralogistiku se nekupují jako housky. Čím je produkt složitější, tím více o něm zájemce před koupí přemýšlí. Jako vývojáři a prodejci dopravní techniky proto našim zákazníkům a novým obchodním partnerům poskytujeme komplexní poradenství. Teprve nedávno jsme rozšířili síť našich obchodních zástupců. Při pravidelných návštěvách a v osobních rozhovorech s potenciálními novými obchodními partnery naši poradci zprostředkují své odborné znalosti a zároveň si udělají přesný obrázek o aktuálních výzvách v intralogistice. Na tomto základě vypracujeme řešení pro dopravu předmětů, která obstojí i v budoucnosti.

Kompetentní poradci

„Naši obchodní zástupci nejsou žádní klasičtí prodejci. Naši zákazníci je vnímají jako kompetentní poradce, kteří mají užitečné odpovědi na jejich otázky ohledně intralogistiky,“ říká Uwe Eschment, jednatel TORWEGGE. To mohou pouze proto, že mají nejen ekonomické, ale i technické vzdělání a vyznají se v oboru. Se svými fundovanými odbornými vědomostmi naši zaměstnanci pomohou při rozhodování o výběru těch správných produktů pro řešení intralogistických výzev v průmyslu a logistice. „Pro nás je samozřejmostí, že našim zákazníkům odborně poradíme a zároveň je uznáváme jako rovnocenného partnera. Jen tak můžeme vybudovat důvěryplný základ a trvale jej posilovat,“ říká Eschment.

Znásobená odbornost

U nás zaměstnáváme 14 obchodních zástupců. Každého z nich podporují dva kolegové z oddělení prodeje. Při velkých intralogistických projektech navíc přizveme projektového vedoucího. V každém týmu se tak soustředí odborné znalosti o kolech, válečcích, manipulační a transportní technice. V Německu máme celoplošné obchodní zastoupení. Ve svých oblastech nemusejí trávit mnoho času na cestách, a proto mohou realizovat schůzky u zákazníků a zájemců i během krátké doby.

Požadavky na nás coby poskytovatele služeb a na naše produkty se neustále mění. Díky úzkým kontaktům s průmyslovými a logistickými podniky máme vždy aktuální informace o intralogistických výzvách a situaci na trhu. „Jen tak se nám daří zaručit, že vždy nabízíme řešení, která naši zákazníci potřebují,“ říká Eschment.